1:a december


Ja precis som rubriken lyder så är det 1:a december idag och julen närmar sig med rask fart! Snart måste jag börja tänka lite på julhandlandet till vänner och familj, och mitt intresse för det är inte speciellt stort.

Innebandyn går bra och jag utvecklas för varje match jag får stå. Det är alltid något nytt man lär sig, det vet jag nu.
Till helgen har vi match Långshyttans IBK - Valbo AIF kl 15.30, kom gärna och titta!

Vill bara lägga ut en bild som visar hur fint det är i mitt rum just nu, och berätta för Jennifer Halonen att jag tänker på henne varje dag och vill att hennes knä ska bli bra igen. Älskar dig gumman! :)

Ha en bra kväll/natt, för det tänker jag ha. Åtminstonde för stunden!

/ Jenny





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2012-09-12 @ 11:24:11
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0