20091031

Här kommer en uppdatering med kärlek, med omtanke och med lycka. Med känslor som aldrig kommer att kunna förklaras med ord, med ord som är så små men tanken är så stor.
Den lycka som kommit till mig är overdelig. Mitt liv, är som det är. Men jag är stolt över den jag är, för här är jag .. Jag är Jenny Moen och jag har klarat av det mesta i mitt liv.

Innebandy målvakt, en stjärna på planen. Jag trodde inte att det var sant, men jag insåg snabbt att jag inte var i en dröm. Jag är en bra målvakt med kött på benen. Jag vet att jag kan mer och det kommer att bevisas.
Innebandy är det jag brinner för, det är mer eller mindre mitt liv. Något som jag kommer att satsa på, för en målvakt som jag är svårt att finna ;)     ( Nu blev det mycket skryt, men jag lovade mig själv att vara positiv nu.)


Det här lovet har gått så himla fort, kan knappt förstå att det redan är fredag och på tisdag har vi so-prov. Måndag är det bip-testet i skolan och det gillar jag inte, men men ...
Jag har ändå hunnit med ganska så mycket under det här lovet, har skrivit en "berättelse" som jag är grymt stolt över. Har tränat en hel del och sen har jag varit på fest (blev dock inte så lyckad som jag trott...)

Nu ska jag återgå dit jag började innan jag skrev det här inlägget, min berättelse om Lina.
Om ni har tur kommer jag att publicera berättelsen här på min blogg, bara för att jag är så snäll.

Ni får göra som jag och vara positiva, det hjälper inte att gnälla och klaga på allt i livet. Ge ett leende och var positiv, det kan inte bli bättre...




xxx

Jenny Moen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0