20090924

 

Snart är det match igen, och jag längtar som bara fan!

Idag är det torsdag, vilket betyder att jag haft ett feting svenskaprog i grammatik som gick väldigt bra, efter det CAD prov och det gick mindre bra. Men men, man kan väl inte alltid lyckas?
En bra dag som avslutades med en bra träning och ett positivt tänkande eftersom det är laserdoome imorgon med tjejerna, och på lördag är det match emot Alba!

Mina träningar har väl sett ganska så hyfsade ut nu på senaste tiden. Har inte så jätte mycket i huvudet och kan på så sätt koncentrera mig på innebandyn och mitt spel.
Idag på träningen var vi runt 20 utespelare och 3 målvakter, roligt som bara fan och då blir man så himla peppad till att komma och träna med brudarna.

Förövrigt så känner jag en vilja att lyckas nu för tiden, det var det som saknades under min "tuffa" period under starten av innebandy säsongen. Jag kännde inte det där lilla extra att åka på träningen och jag kännde inte spänningen av att komma in i hallen med ett full-peppat lag och publik i hela hallen som är där och tittar på oss. Jag kännde inte det där extra pirret i magen när matchen blåstes igång utan det var mer än suck och sen försöka att göra så gott det går.
Vi har även fått en målvakts tränare som heter Peter. Han är otroligt duktig och nu får vi målvakter göra fler övningar som är anpassade efter oss och det känns så himla bra att äntligen bli tagen på allvar som de flesta kanske inte gör med målvakter.
Jag är i alla fall nöjd med veckans 3 träningar, jag har kämpat på och jag har verkligen försökt. Reserv till matchen på lördag men vafan, man kan ju inte alltid vara bääst ;)
Nu känner jag i alla fall att MOEN är tillbaka och ska behålla sin titel som "Årets spelare"!

Nu ska jag titta till min bränning för att få undertexter till mina filmer. Dock så går det segt, men hoppas på att de blir klara snart.
Engelska glosor tills imorgon occh NV1 har fotografering, så då kan man gå dit och kika lite =)

BTW, vi i TE1 fotograferade oss i tisdag, och fifan.. värsta kortet på fler år, fan kommer ju att bli utskrattad av de som tittar i skolkatalogen.
Men enbildsporträttet blev super bra och jag är super nöjd, hoppas på att kusinen får ett lika bra kort som mig! =)


Godnatt alla härliga läsare, hoppas ni får en god natts sömn ...

xxx

Jenny Moen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0