20090930

Det verkar så lätt, att bara stöta på
Ja,det är alla människors rätt, att bara göra så
Men det är så svårt att säga till nån, vad man egentligen tycker
och tänker om nån. Det blir mest en massa prat, om plugget
och pop och bio såklart

Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag ser på dig, och du ser på mig
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig
Jag vill känna din kropp emot min...
När vi två blir en...

<3



Darling, du är underbar. Det är bara att förstå, du är bäst i mina ögon. Allt du säger, det gör mig glad. Att bara få vara din vän är helt underbart, men något inom mig vill mer än så.. Och jag hoppas att du känner det samma. För någonstans där inne så hör vi ihop du och jag, vi är precis likadanna du och jag!
Jag kommer aldrig att sluta att gilla dig, för du är den du är och du försöker inte vara någon annan kille än vad du är.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att jag snart får träffa dig för det är det enda jag tänker på just nu. Du är det ända jag tänker på just nu!
Lova mig, att alltid vara med mig vart jag än går!


Onsdag igen. Träningledig idag, obeskrivligt skönt att bara vara hemma och chilla med läxboken i handen. Ligga i soffan och dricka en kopp varm choklad, äta en macka och bara kura ner sig under filten och mysa. Såklart så hade det varit ännu trevligare med lite sällskap, men man kan ju inte alltid få det man vill ha =)
Idag så fick jag även tillbaka mitt matteprov, jag är glad att det gick som det gick.. för det gick jävligt bra!
Vi hade även kemiprov idag på morgonen, jag hoppas att resultatet blev bra eftersom det känndes bra!

Torsdag imorgon, 2 läxförhör och sista innebandy träningen inför seriepremiären på fredag! Snacka om att jag sitter och taggar inför den matchen, men så blir det även derby emot Hedemora på söndag.
Kom gärna och kika i vasahallen kl 13? om ni är sugna, och så klart så måste ni hejja på de svart/vita brudarna =)

Nu ska jag titta vidare på Greys och sedan kika lite på engelska läxan och även dra på ett Andra Avenyn avsnitt på datorn. Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag ska ha :)

Jenny Moen #93, TE1


Kommentarer
Postat av: Dan

Vem är det du håller så hemligt kär? Berätta nu för dina ivriga läsare! =)

2009-10-02 @ 00:31:18
Postat av: Jenny Moen

Det behövs inte, roligast att hålla det för sig själv =)

2009-10-02 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0