<3

Underbar dag, med underbara vänner. Allt har gått som smort, matte provet gick bra och nu är det bara kemiprovet imorgon som man behöver vara nervös inför... jag kan ingenting ^^
Haft en ganska så lugn dag idag med 1 prov och några slappa lektioner.

Hela dagen har jag tänkt på dig, du har funnits där i mitt huvud och gett mig tankar och förhoppningar. Du har återigen gett mig liv, du har gjort mig så himla glad igen!
Jag kan inte säga vem du är, för det kommer att vara hemligt . Det är bara jag som kommer att veta att du finns i mitt hjärta, att jag gillar dig mer och mer för varje gång jag tänker på dig. Alla tankar jag har om dig, och förhoppningar om att det kanske blir du och jag en dag. Men vem vet, kanske jag bara hoppas på för mycket?
Mitt hjärta, ligger i dina händer och väntar på att bli omhändertaget av dig, den varmaste killen jag känner. Den mest känsloladdade och underbara killen jag känner.
Allt som finns i mitt huvud kopplar mig bara till dig, alla bilder som jag tar upp varje sekund.. de är på dig!
Jag fattar inte hur jag kunde fästa mig så mycket vid dig, vid dina ögon som bara tindrade och läpparna som rörde sig och pratade till just mig. Nu vet jag, nu vet jag att jag betyder något för dig..
Du är underbar, puss på dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi åh kärlek <3 så underbart!

2009-09-29 @ 21:44:27
Postat av: Anonym

vem ? ;)

2009-09-29 @ 21:45:24
Postat av: Anonym

moen e lite sugen ;)

2009-09-29 @ 21:47:00
Postat av: Jenny Moen

Nu är ni allt bra nyfikna va? ;) hihi , det kommer ni aldrig få veta =)

2009-09-29 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0