Fredag, 16 April 2010

Varje gång som jag tittar på denna kille känner jag något, jag känner något speciellt som jag inte känt på länge. Han har alltid varit där men inte har jag sett honom som jag ser honom nu. Han har varit en i mängden.
Hans ögon får mig att bara vilja titta in i dem och hans hår ... Ja, jag är som förtrollad av hela honom ...

Back to life, back to the reality ...

Idag har det varit en liten speciell fredag för mig och ett speciellt "fredagsmys" eftersom jag inte längre befinner mig i mitten av Sverige, i lilla byn Långshyttan.
Jag befinner mig nu i en ännu mindre by kallad Idre. Här finns ett ica ("Idre Bua"), en restaurang/pub, konsum, en tankstation och några skoteruthyrnings butiker.
Det är lugnt och fridfullt här i skogarna och det har varit fint väder (än så länge).
Jag och min familj bor i en liten stuga i Idre Fjäll och här spenderar vi våra kvällar, det är ganska trångt och sängarna är osovbara ... men annars går det inte att klaga på så mycket.
Vi bor alldeles ovanför backen så med några ynka steg så har vi kommit ner i en av Idre Fjälls bästa backar.
Skidbackarna är perfekta så här års, inga köer i liftarna, inte mycket folk i backen och bäst av allt så är det billigt!
Pappa och jag sitter här och tittar på tv, lillebror och mamma sover som stockar.
Jag sitter och funderar och funderar, hur i h*lvete ska jag klara uppkörningen till körkortet när jag blir 18? :/


Godnatt kära läsare, nu kom ett inlägg eftersom jag varit liiite seg med uppdateringarna.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Tja! Jag skrev till "kundtjänst" eller till det som är under "hjälp" så fick svaret att man skulle gå in på kodmallar och återställa inläggssidan eller nåt sånt. så jag gjorde det och det funkade! :) Jippi!

2010-07-30 @ 04:47:39
URL: http://micaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0