2 Februari 2010

Tänk vad tiden går fort , snart har jag levt i 17 år. Nästa steg blir 18, men är det något att längta till ? Vuxenvärlden är på ingående och jag är nog inte riktigt redo än. Skaffa körkort, flytta hemifrån, fixa jobb och alla de där vuxengrejerna.
17 år som Jenny Moen, det har både varit bra och dåligt. Men man inser fort vilka ens riktiga vänner är, vilka som verkligen ställer upp när det gäller.
Det känns verkligen inte som att man ska fylla år, när man var mindre var det mer speciellt. Det var något man verkligen längtade till, precis som man längtade till julafton.
Jag kommer ihåg när jag alltid sa: "Åh vad jag längtar tills jag blir vuxen ... " Men nu när jag snart är där känner jag verkligen hur jag riktigt ångrar att jag sagt så.
Men, jag hoppas på att jag får riktigt bra presenter.. Skulle inte sitta fel med en kattunge eller en kamera!! :D

Haha, när jag sitter och skriver det här låter det som om att jag ska bli pensionär eller något, typ dö snart ^^
Men det hade jag inte tänkt göra på ett tag, kanske om sisådär 70 år ska jag väl börja avrunda det hela =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0