1 Januari 2010

 Iår hoppas jag på ett bätte år med framgång och lycka. Kanske man finner kärleken?

Får börja med att önska er alla ett Gott Nytt År! 2010 kommer att bli något väldigt speciellt, det känns!
Idag har jag tillbringat min tid med familjen då vi var ut och åt på kina resutrangen i Borlänge. Därefter åkte vi hem och jag skjöt lite raketer ensam, då min kusin krånglade.
Lillebror stack hem till grannarna och då passade jag på att fota lite raketer som syndes på himlen. Dock blev bilderna inte alls bra men någongång måste vara den första.
När klockan slog 00.00 skålade jag, pappa och mamma in det nya året och avslutade med några sju-dundrandes raketer.
Eftersom mamma fick Super Mario till Wii av pappa i julklapp så begav vi oss upp till tv:n och spelade men slutade kort därefter då både mor och dotter utbrast i all hets av förlusten av spelaren Mario (mammas gubbe dog).

Nu sitter jag här och försöker välja en bra film som man kan kika på under nattens gång, har sett allihopa och känner att jag skulle behöva uppdatera min "Film mapp".
Har ni några bra filmer att rekommendera?


Gott nytt år alla trogna läsare, hoppas på en förbättring av uppdateringar från min sida!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0