fortfarande 1 Januari 2010

Nu har jag återigen satt mig vid datorn fast jag försökte lova mig själv att skippa det idag.
Ingenting har hänt idag utan det har mer eller mindre varit en alldeles utomordentligt seg dag, hoppas den tar slut snart.
Imorgon ska jag och familjen upp till leksand och titta på när Leksand - Örebro spelar hockey, men först ska lillebror spela en hockeymatch så min morgon börjar kl 10 när den brukar börja kl 12! Pjuuhh..

Efter all mat jag har proppat i mig under julen/nyår så känner jag ett behov av att röra på mig och det är såklart mycket roligare när man får sällskap men synd nog så är det aldrig någon som vill följa med ut :(
Så nu tänkte jag försöka ta mig ut och köra lite Powerwalk runt rällingen och sedan göra mig en fruktsallad av alla goda frukter vi har i köket och det vattnas redan nu i munnen.
Först ska jag ladda in lite "gå musik" i mobilen så jag inte tröttnar ut direkt, det är ju trotsallt en bra bit runt rällingen!

Hejdå, vi hörs säkert lite senare ikväll!

/ Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0