Fredag, 8 Januari

Ännu en dag har flygit iväg från mitt underbara jullov och jag förstår inte alls vart all tid tar vägen. Förmodligen är det mina sovstunder som tar upp dagarna och allt tränanade, men endå liksom?
Idag har det varit en lugn dag som jag spenderade ute i naturen och fotade runt som en galning då jag plötsligt ser att batteriet håller på att ta slut i kameran. Smart som jag är skyndar jag på och knäpper och visst fick jag bra bilder.
Det blev även att träna innebandy och börja med ett trevligt BIP-test, jag älskar det verkligen .. (not)

Till helgen är det två innebandy matcher, en Damjunior hemma på lördag kl 13.30 och en Dam div.2 borta mot Sätra, jag ska lira på lördagen och sitta på söndagen.
Egentligen borde jag ta söndagen till att plugga till mitt So prov som förskräckligt nog kommer på måndag.

Pappa har även tagit sig tid att säga JA till att övningsköra på lördag, så det blir nog att brumma lite med Opeln runt Långshyttan innan matchen.

Nu ska jag chatta vidare med Agnes och *****, titta på en av de hundra filmerna jag har på datorn (om jag nu fixar att hitta någon bra annars blir det VODDLER).

Cya,

Jenny Moen


Dagens film: Dagboken

Dagens låt: Take me home country road - John Denver

Dagar kvar: 26 st

Dagens bild: 2010-01-07 Långshyttan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0