Måndag, 4 Januari 2010


Guten tag mein freund, Wie Gehts?

Vad tiden går fort när man har det roligt. Så känner jag om den här dagen, den susade bara förbi utan hinder. Första innebandy träningen avklarad idag och det känns att det har varit ett uppehåll av tränandet. Dock blev jag överraskad av hur mycket jag orkade på träningen, jag gav gärnet hela tiden.
Farmor är så duktig på att baka och vi fick hem flera goda sötsaker av henne. Just nu sitter jag med en nybakt godsak från farmor och det smakar guld! :D

Jag hade faktiskt tänkt att försöka sova nu. Imorgon är det en ny dag utan problem och en ny träning med innebandybrudara.
På onsdag blir det att åka skridskor med dem också, det kommer bli super kuul!

Godnatt,

/ Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0