Söndag, 3 Januari 2010

Hej!

Vilken dag det har varit idag, är helt sjukt nöjd över den här dagen.
Min dag startade med en biltur runt sjön rällingen med pappa och det var premiär på snöåkning idag för min del. Allt gick som smort och jag fick testa att tvärnita i snön med en pumpande broms, sladda och hålla mig kvar på vägen.
Dock blev det lite problems vid en korsning, snurrade nästan runt med bilen men fick kontroll. Pappa var nog lite rädd där!
Sen åkte vi runt lite i Långshyttan och jag är väldigt nöjd med min körning. Blir bättre och bättre för varje gång jag kör, ska försöka någon som kan göra: "Pimp my Opel" .. hihi, skulle vara kul att få den upprustad! ^^

Blev även att kika förbi hos Josefina en stund mot kvällssidan för att titta på en film och mysa vid tv:n. Dock var hennes hund helt crazy, och då menar jag verkligen crazy.
Sedan kom mamma och hämtade mig så jag kunde titta på Wallander hemma med familjen förutom lillebror som lanade vid Fredrik.

Nu sitter jag här och väntar på att JVM ska börja då Sverige hörhoppningsvis spöar USA, men risken är inte så stor. Men vi har i alla fall bästaste Markström med oss!


Du är den enda killen som får mig att inte vilja sitta still. Dina ögon är blåa som havet och din hud är så mjuk och len, jag är som förtrollad när jag tittar in i dem.

Dina ögon glimrar så fint varje dag och jag kan inte fatta hur jag mår så bra. I din närhet kan jag vara mig själv. I din närhet finner jag det jag sökt varje dag: kärlek, ömhet och allt bra. Därför är du jordens största skatt som jag vill ha bredvid mig varje natt.

När du lägger din kalla hand på mitt varma lår så försvinner jag bort från jordens alla odåd och hamnar dit alla människor vill, till himlens kärleksparadis.

Din mun emot min och fingrarna som rör vid varandra i vinterns kalla natt, får varenda själ att spela ett litet spratt. Med lust och vilja jag kysser tillbaks för mina läppar trivs där så himla bra.

Aldrig vill jag släppa dig, aldrig vill jag gå. Jag vill vara här, tills döden skiljer oss två åt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0