Kom igen!

JA äntligen har jag hittat spänningen och känslan att skriva blogg igen.
Inget speciellt händer direkt i mitt liv just nu men innebandyn drar igång och imorgon har vi seriepremiär.
Precis i detta skedet har jag startat mitt bloggande igen och jag lovar mig dyrt och hedligt att jag ska fortsätta i den här takten och förhoppningsvis blogga MINST 2ggr varje vecka.

Just nu, precis i den här minuten spelas laddnings musik på spotify. Högsta volymen slår till i hörlurarna och jag vill bara ha mer och mer! Spänningen, frågorna och svaren som automatiskt ploppar upp. Nu är vi igång, nu kör vi!
Imorgon väntas ett topp-möte mellan oss och Hofors. Läktaren är full av folk, värmen stiger till taket och musiken dunkar på i högtalarna och alla taggar. Alla taggar för fullt, ger allt vad de har på uppvärmningen och räknar ner minuterna tills visselpipan är i dommarens mun och signalen tjuter. Då är serien igång, då är allt på allvar igen. Alla tårar, allt skratt, varenda svett-droppe, alla träningar och alla träningsmatcher. Det är nu allt är upp till bevis, det är nu vi ska visa vad vi kan!
JAG STÅR INTE UT MED DEN HÄR EVIGA VÄNTAN, PIRRET I MAGEN, TANKARNA OCH PSYKET... NU SKA ALLT BEVISAS, JAG VILL TILL 100% OM INTE MER

Förövrigt så insisterar min pappa på att han ska få lägga in ett litet inlägg här på min blogg men jag avisar tanken lika fort som han öppnar munnen. Man vet aldrig vad han skulle få för sig att skriva här.
Nu ska jag fortsätta med mitt musik dunkande och hoppas på att tankarna inte går över till något annat. Men jag tänker bara på dig hela dagarna, nätterna, varje sekund och varje minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0